Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mbati, Lydia"'
Autor:
Sánchez-Bayón, Antonio, Lucero, Miguel Ángel García-Ramos, San, Annie Ng Cheng, Yee, Choy Johnn, Moorthy, Krishna, Lee, Alex Foo Tun, Kithatu-Kiwekete, Angelita, Vyas-Doorgapersad, Shikha, Isabirye, Anthony Kiryagana, Dlodlo, Nobukhosi, Mbati, Lydia, Tarambiwa, Edmore, Mafini, Chengedzai, Djurovski, Anastas, Redda, Ephrem Habtemichael, Surujlal, Jhalukpreya
The first chapter is a critical review and a case study in eBusiness, with special attention to the digital currencies resource and its possibilities. 2. chapter attempts to incorporate the UTAUT model with perceived risk theory to explore its impact
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.01176
Autor:
Mbati, Lydia Sophia
There is a paramount need for online university education to effectively contribute in the development of students' ability to construct and create new knowledge. Online learning should thus go beyond the production of knowledge for knowledge's sake,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/13724
Autor:
Mbati, Lydia Sophia
There is a paramount need for online university education to effectively contribute in the development of students' ability to construct and create new knowledge. Online learning should thus go beyond the production of knowledge for knowledge's sake,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/13724
Publikováno v:
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies, Vol 9, Iss 1 (2017)
Volume: 9, Issue: 1 70-84
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
Volume: 9, Issue: 1 70-84
International Journal of eBusiness and eGovernment Studies
This paper examines the constraints that derail the intensive uptake of eLearning programmes in a particular higher education institution. The study adopted an inductive research paradigm that followed a qualitative research strategy. Data were colle
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mbati, Lydia
Publikováno v:
International Journal of Mobile & Blended Learning; Apr-Jun2017, Vol. 9 Issue 2, p74-87, 14p
Autor:
Mbati, Lydia
Publikováno v:
Mobile Learning Voyage - From Small Ripples to Massive Open Waters; 2015, p46-57, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.