Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Mazereeuw, M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Wendbaar vakmanschap. Leren in beroepscontexten: Ontwerppatronen voor leren in hybride leeromgevingen, 84-104
STARTPAGE=84;ENDPAGE=104;TITLE=Wendbaar vakmanschap. Leren in beroepscontexten
STARTPAGE=84;ENDPAGE=104;TITLE=Wendbaar vakmanschap. Leren in beroepscontexten
Na het behalen van je diploma verzekerd zijn van een duurzame arbeidsplaatsing is helaas niet voor alle studenten in het mbo realiteit. Een goede aansluiting tussen onderwijs en arbeidsmarkt is ook vandaag de dag nog geen vanzelfsprekendheid. Maatsch
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::af666d15737f5fcf0ab2c506ec5f5c2c
https://research.rug.nl/en/publications/3302c6a0-ffb0-45fb-a9b9-08454193fd9d
https://research.rug.nl/en/publications/3302c6a0-ffb0-45fb-a9b9-08454193fd9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Den Braber, Nelleke, Kruger, J.H.J., Mazereeuw, M., Kuiper, W., Jankvist, U. T., van den Heuvel-Panhuizen, M., Veldhuis, M., Science and Mathematics Education, Sub Physics Education
Publikováno v:
Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 4757. Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University and ERME
STARTPAGE=4757;TITLE=Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
STARTPAGE=4757;TITLE=Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Rationales for interdisciplinary STEM courses are often based on the fact that the problems we face in today’s world call for perspectives and knowledge from many different areas. In many cases this includes mathematics because it is used in many r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::595fe8101f962935ec3b9135dcf2514e
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/392156
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/392156
Autor:
Gysler, J. *, Mazereeuw, M., Helk, B., Heitzmann, M., Jaehde, U., Schunack, W., Tjaden, U.R., van der Greef, J.
Publikováno v:
In Journal of Chromatography A 1999 841(1):63-73
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mazereeuw, M.
This thesis reports on a design research project about a learning, supervising and teaching strategy to enable students in agricultural preparatory vocational secondary education (VMBO) to recognize the functionality of biological knowledge of reprod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::85b8f8928d4af213d268472260e835b9
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/286204
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/286204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.