Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Mazeikiene, Natalija"'
Autor:
Mažeikienė, Natalija
The book explores the potential of learning outside the traditional classroom when students gain real-world experiences in a variety of contexts and public spaces such as built, natural and virtual landscapes, museums, heritage sites, science centres
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/60722
Autor:
Kasperiuniene, Judita1 judita.kasperiuniene@vdu.lt, Mazeikiene, Natalija1
Publikováno v:
Qualitative Report. Sep2024, Vol. 29 Issue 9, p2502-2526. 25p.
Publikováno v:
Media and Communication, 9, 2, 150-161, Critical Theory in a Digital Media Age: Ways Forward
This article refers to the concept of nuclearity as a broader technopolitical phenomenon that implies a political and cultural configuration of technical and scientific matters. The nuclear media discourses become a site of tensions, struggles, and p
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/78063
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mazeikiene, Natalija
This book illuminates the educational potential of nuclear tourism and learning about nuclear power in informal and non-formal learning settings. The authors present a case of elaboration of the educational virtual nuclear route in the Ignalina Power
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/49745
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития.
Publikováno v:
Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.