Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Mazandarani, Omid"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mazandarani, Omid
Teacher effectiveness research (TER), as a multifaceted phenomenon, is a seminal part of most educational agendas upon which a successful teacher appraisal system tends to be contingent. Whereas there is a wealth of research on teacher effectiveness
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.621466
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy (RELP); Oct2023, Vol. 11 Issue 4, p638-661, 24p
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy (RELP); Jun2023, Vol. 11 Issue 2, p138-150, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Linguistics & Applied Literature; Winter/Spring2023, Vol. 11 Issue 1, p161-184, 24p
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 2(2):5362-5369