Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Mayworm, Ashley M."'
Autor:
Moore, Stephanie, Long, Anna C.J., Coyle, Samantha, Cooper, Jennifer M., Mayworm, Ashley M., Amirazizi, Samira, Edyburn, Kelly L., Pannozzo, Paige, Choe, Danbi, Miller, Faith G., Eklund, Katie, Bohnenkamp, Jill, Whitcomb, Sara, Raines, Tara C., Dowdy, Erin
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2023 96:57-74
An Exploration of the Authoritative School Climate Construct Using Multilevel Latent Class Analysis.
Publikováno v:
Contemporary School Psychology (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2023, Vol. 27 Issue 2, p283-302, 20p
Publikováno v:
Gulf Education & Social Policy Review; 2023, Vol. 3 Issue 2, p168-198, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of applied school psychology, vol 35, iss 3
Despite innovations in the screening and early identification of students who may benefit from school mental health services, many schools struggle to link screening to intervention decisions, particularly at the Tier II level. Universal complete men
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::73fab781baa5fe22be4a51b135560b08
https://escholarship.org/uc/item/0g22t258
https://escholarship.org/uc/item/0g22t258
Autor:
Mayworm, Ashley M.1 (AUTHOR) amayworm@education.ucsb.edu, Sharkey, Jill D.1 (AUTHOR), Hunnicutt, Kayleigh L.1 (AUTHOR), Schiedel, K. Chris1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Consultation. Oct-Dec2016, Vol. 26 Issue 4, p385-412. 28p.
Autor:
Abdou, Annmary S., Mayworm, Ashley M.
Publikováno v:
International Journal of School & Educational Psychology; Oct-Dec 2021, Vol. 9 Issue 4, p290-304, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Psychology Training & Pedagogy; Apr2021, Vol. 38 Issue 1, p37-53, 17p