Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Maynard, Julie"'
Autor:
Maynard, Julie Ann
Educational technologies have become a component of many classrooms in the 21st century, but the use of technology by beginning teachers is a concern of both educators and researchers. A gap exists between the way in which preservice teachers are tau
Autor:
Madi, Ayman, Fisher, David, Maughan, Timothy S., Colley, James P., Meade, Angela M., Maynard, Julie, Humphreys, Vikki, Wasan, Harpreet, Adams, Richard A., Idziaszczyk, Shelley, Harris, Rebecca, Kaplan, Richard S., Cheadle, Jeremy P.
Publikováno v:
In European Journal of Cancer October 2018 102:31-39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lecorchick III, Douglas1 dlecorc@ncsu.edu, Maynard, Julie2 maynard.238@osu.edu, Morin, Megan3 mcpatber@ncsu.edu, Nichols, Scott4 charles.nichols@maryland.gov, Peterson, Bryanne5 bryanne@vt.edu, Ruesch, Emily Yoshikawa6 emruesch@wsd.net
Publikováno v:
Elementary STEM Journal. Sep2018, Vol. 23 Issue 1, p18-23. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sampson, Julian R, Dolwani, Sunil, Jones, Sian, Eccles, Diana, Ellis, Anthony, Evans, D Gareth, Frayling, Ian, Jordan, Sheila, Maher, Eamonn R, Mak, Tony, Maynard, Julie, Pigatto, Francesca, Shaw, Joan, Cheadle, Jeremy P
Publikováno v:
In The Lancet 2003 362(9377):39-41
Publikováno v:
In Journal of Biochemical and Biophysical Methods 2001 47(1):131-136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Short, Emma, Thomas, Laura E., Davies, Alice, Bolton, Alice, Maynard, Julie, Giles, Peter, Mort, Matthew, Consoli, Claudia, Egner, Iris, Jundi, Hala, Sampson, Julian R.
Publikováno v:
European Journal of Human Genetics: EJHG; January 2020, Vol. 28 Issue: 1 p118-121, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.