Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Mayer, René"'
Autor:
Mayer, René
Der Gegenstand dieser Dissertation sind Situationen, in denen die Aufgabe nicht durch einen Hinweisreiz vorgegeben wird. Die Idee besteht darin, die Reaktion der Versuchsperson (anders als beim klassischen Aufgabenwechselparadigma[TS] bzw. beim Wisco
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A23712
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A23712/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A23712/attachment/ATT-0/
Autor:
Mayer, René
Der Gegenstand dieser Dissertation sind Situationen, in denen die Aufgabe nicht durch einen Hinweisreiz vorgegeben wird. Die Idee besteht darin, die Reaktion der Versuchsperson (anders als beim klassischen Aufgabenwechselparadigma[TS] bzw. beim Wisco
Autor:
Beglarzadeh, Babak1 (AUTHOR) babak.beglarzadeh@polymtl.ca, Mayer, René1 (AUTHOR), Archenti, Andreas2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advanced Manufacturing Technology. Nov2022, Vol. 123 Issue 5/6, p2331-2349. 19p.
Many sources of errors exist in the manufacturing process of complex shapes. Some approximations occur at each step from the design geometry to the machined part. The aim of the paper is to present a method to evaluate the effect of high speed and hi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1107.3541
Publikováno v:
International Journal of Machine Tools and Manufacture 51, 7-8 (2011) July-August 2011, Pages 618-627
Knowledge of a machine tool axis to axis location errors allows compensation and correcting actions to be taken to enhance its volumetric accuracy. Several procedures exist, involving either lengthy individual test for each geometric error or faster
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1106.3326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Optics and Lasers in Engineering May 2015 68:160-165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.