Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mayer, Inka"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Köhler‐Dauner, Franziska, Ziegenhain, Ute, Kipping, Miriam, Mayer, Inka, Fegert, Jörg M., Buchheim, Anna
Publikováno v:
Family Relations; Dec2023, Vol. 72 Issue 5, p2297-2317, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gulde, Manuela, Köhler-Dauner, Franziska, Mayer, Inka, Ziegenhain, Ute, Fegert, Jörg M., Buchheim, Anna
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics. 10
For more than two years, young families have been confronted with a large number of restrictions and following burdens as a result of the SARS-CoV-2 pandemic. In fact, it became evident, that the current circumstances are particularly stressful for c
Autor:
Köhler-Dauner, Franziska, Roder, Eva, Gulde, Manuela, Mayer, Inka, Fegert, Jörg M., Ziegenhain, Ute, Waller, Christiane
Publikováno v:
Frontiers in psychology. 13
BackgroundBehavioral and physiological (self-)regulation in early life is crucial for the understanding of childhood development and adjustment. The autonomic nervous system (ANS) is a main player in the regulative system and should therefore be modu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Köhler-Dauner, Franziska, Buchheim, Anna, Hildebrand, Katherina, Mayer, Inka, Clemens, Vera, Ziegenhain, Ute, Fegert, Jörg M.
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies; Feb2022, Vol. 31 Issue 2, p392-408, 17p, 2 Diagrams, 5 Charts
Autor:
Köhler-Dauner F; Department of Child and Adolescent Psychiatry/Psychotherapy, Ulm University, Ulm, Germany., Mayer I; Department of Child and Adolescent Psychiatry/Psychotherapy, Ulm University, Ulm, Germany., Hitzler M; Clinical & Biological Psychology, Institute of Psychology and Education, Ulm University, Ulm, Germany., Karabatsiakis A; Department of Psychology, Clinical Psychology II, University of Innsbruck, Innsbruck, Austria., Matits L; Clinical & Biological Psychology, Institute of Psychology and Education, Ulm University, Ulm, Germany.; Division of Sports and Rehabilitation Medicine, Department of Medicine, Ulm University Hospital, Ulm, Germany., Bach AM; Clinical & Biological Psychology, Institute of Psychology and Education, Ulm University, Ulm, Germany., Rost K; Department of Child and Adolescent Psychiatry/Psychotherapy, Ulm University, Ulm, Germany., Fegert JM; Department of Child and Adolescent Psychiatry/Psychotherapy, Ulm University, Ulm, Germany., Kolassa IT; Clinical & Biological Psychology, Institute of Psychology and Education, Ulm University, Ulm, Germany., Ziegenhain U; Department of Child and Adolescent Psychiatry/Psychotherapy, Ulm University, Ulm, Germany.
Publikováno v:
Frontiers in pediatrics [Front Pediatr] 2023 Jan 25; Vol. 10, pp. 994882. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 25 (Print Publication: 2022).