Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"May, Marie P."'
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 16, Iss 1, Pp 1-21 (2021)
Abstract The incubation effect (IE) is a problem-solving phenomenon composed of three phases: pre-incubation where one fails to solve a problem; incubation, a momentary break where time is spent away from the unsolved problem; and post-incubation whe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7e4acc1e16f406aa381cf2903d54415
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 16, Iss 1, Pp 1-21 (2021)
The incubation effect (IE) is a problem-solving phenomenon composed of three phases: pre-incubation where one fails to solve a problem; incubation, a momentary break where time is spent away from the unsolved problem; and post-incubation where the un
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Adaptive Instructional Systems. Design and Evaluation ISBN: 9783030778569
HCI (31)
HCI (31)
This work proposes a conceptual framework that captures cultural considerations in providing options in the way learners interact with an instructional system. It revisits the longstanding relationship between culture and learning behavior and how cu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b95917d6fd24391137bd8197dfa0675e
https://doi.org/10.1007/978-3-030-77857-6_43
https://doi.org/10.1007/978-3-030-77857-6_43
Publikováno v:
Research & Practice in Technology Enhanced Learning; 7/7/2021, Vol. 16 Issue 1, p1-21, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.