Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Maxfield, Lori F."'
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2005 Feb 01. 102(5), 1436-1441.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3374449
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephenson, Kathryn E., Keefer, Michael C., Bunce, Catherine A., Frances, Doreen, Abbink, Peter, Maxfield, Lori F., Neubauer, George H., Nkolola, Joseph, Peter, Lauren, Lane, Christopher, Park, Harriet, Verlinde, Carl, Lombardo, Angela, Yallop, Christopher, Havenga, Menzo, Fast, Patricia, Treanor, John, Barouch, Dan H.
Publikováno v:
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 13, Iss 11, p e0205139 (2018)
PLoS ONE, Vol 13, Iss 11, p e0205139 (2018)
BACKGROUND:Live, attenuated viral vectors that express HIV-1 antigens are being investigated as an approach to generating durable immune responses against HIV-1 in humans. We recently developed a replication-competent, highly attenuated Ad26 vector t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.