Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Mavilidi, Myrto Foteini"'
Autor:
Schmidt, Mirko, Benzing, Valentin, Wallman-Jones, Amie, Mavilidi, Myrto-Foteini, Lubans, David Revalds, Paas, Fred
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise July 2019 43:45-54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology February 2018 166:502-519
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2015 Sep 01. 27(3), 413-426.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43548487
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2015 Sep 01. 27(3), 445-456.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43548489
Autor:
Tocci, Nicoletta, Scibinetti, Patrizia, Mazzoli, Emiliano, Mavilidi, Myrto Foteini, Masci, Ilaria, Schmidt, Mirko, Pesce, Caterina
Publikováno v:
Tocci, Nicoletta; Scibinetti, Patrizia; Mazzoli, Emiliano; Mavilidi, Myrto Foteini; Masci, Ilaria; Schmidt, Mirko; Pesce, Caterina (2022). Giving Ideas Some Legs or Legs Some Ideas? Children's Motor Creativity Is Enhanced by Physical Activity Enrichment: Direct and Mediated Paths. Frontiers in psychology, 13, p. 806065. Frontiers Research Foundation 10.3389/fpsyg.2022.806065
Approaches to foster motor creativity differ according to whether creative movements are assumed to be enacted creative ideas, or solutions to emerging motor problems that arise from task and environmental constraints. The twofold aim of the current
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::033eea394b57cf7d86892ddf79cccc8b
https://boris.unibe.ch/168946/1/fpsyg-13-806065.pdf
https://boris.unibe.ch/168946/1/fpsyg-13-806065.pdf
Autor:
Mavilidi, Myrto‐Foteini1 mfm351@uowmail.edu.au, Okely, Anthony D.1, Chandler, Paul1, Paas, Fred1,2
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. May/Jun2017, Vol. 31 Issue 3, p281-290. 10p. 1 Diagram, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Sep/Oct2014, Vol. 28 Issue 5, p720-726. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.