Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Maumy-Bertrand M"'
Autor:
Bertrand, F., Maumy-Bertrand, M.
The aim of the plsRglm package is to deal with complete and incomplete datasets through several new techniques or, at least, some which were not yet implemented in R. Indeed, not only does it make available the extension of the PLS regression to the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.01005
Autor:
Bertrand, F., Maumy-Bertrand, M.
We designed a completely automated Maple ($\geqslant 15$) worksheet for deriving Edgeworth and Cornish-Fisher expansions as well as the acceleration constant of the bootstrap bias-corrected and accelerated technique. It is valid for non-parametric or
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1810.00289
Publikováno v:
In Neuropsychiatrie de l'enfance et de l'adolescence March 2014 62(2):95-101
Autor:
Bertrand, F. (Frédéric), Aouadi, I. (Ismaïl), Jung, N. (Nicolas), Carapito, R. (Raphaël), Vallat, L. (Laurent), Bahram, S. (Seiamak), Maumy-Bertrand, M. (Myriam)
Motivation: With the growth of big data, variable selection has become one of the critical challenges in statistics. Although many methods have been proposed in the literature, their performance in terms of recall (sensitivity) and precision (predict
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4060::53f72c922d201c3263f4840cc53da5b0
Autor:
Frédéric Bertrand, Maumy-Bertrand, M.
Publikováno v:
HAL
We designed a completely automated Maple ($\geqslant 15$) worksheet for deriving Edgeworth and Cornish-Fisher expansions as well as the acceleration constant of the bootstrap bias-corrected and accelerated technique. It is valid for non-parametric or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c4503e522e3d447062528aabf8a61990
http://arxiv.org/abs/1810.00289
http://arxiv.org/abs/1810.00289
Publikováno v:
In Revue Française d'Allergologie May 2021 61(4):307-307
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.