Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Maulana, Amalia E."'
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2022, Vol. 35, Issue 4, pp. 874-889.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-10-2021-0764
Autor:
Maulana, Amalia E.1 (AUTHOR) amalia.maulana@binus.ac.id, Patterson, Paul G.2,3 (AUTHOR), Satria, Arif4 (AUTHOR), Pradipta, Indry A.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jul-Dec2024, Vol. 34 Issue 2, p1124-1145. 22p.
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2018, Vol. 30, Issue 2, pp. 478-494.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-11-2016-0229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 20 January 2015 169:69-74
Autor:
Maulana, Amalia E., Hikmah, Lexi Z.
Publikováno v:
Emerald Emerging Markets Case Studies, 2014, Vol. 4, Issue 1, pp. 1-13.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EEMCS-08-2013-0162
Publikováno v:
Emerald Emerging Markets Case Studies, 2013, Vol. 3, Issue 6, pp. 1-11.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EEMCS-06-2013-0087
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2013, Vol. 31, Issue 3, pp. 250-271.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02634501311324609
Autor:
Maulana, Amalia E., Eckhardt, Giana M.
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2007, Vol. 10, Issue 3, pp. 227-242.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/13522750710754281