Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Mauchline Alice"'
Autor:
Scherfranz, Verena, Moon, Katie, Kantelhardt, Jochen, Adler, Anneli, Barreiro, Sílvia, Bodea, Flaviu Valentin, Bretagnolle, Vincent, Brönnimann, Viviane, de Vries, Jan Peter Reinier, Dos Santos, Alice, Ganz, Maura, Herrera, José M., Hood, Amelia S.C., Leisch, Friedrich, Mauchline, Alice L., Melts, Indrek, Popa, Razvan, Rivera Girón, Vanesa María, Ruck, Andy, Vajna, Flóra, Velado-Alonso, Elena, Schaller, Lena
Publikováno v:
In Journal of Rural Studies May 2024 108
Publikováno v:
Agriculture & Human Values; Sep2024, Vol. 41 Issue 3, p1257-1275, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pest Management Science; May2024, Vol. 80 Issue 5, p2294-2305, 12p
Autor:
Ortega‐Ramos, Patricia A, Mauchline, Alice L, Metcalfe, Helen, Cook, Samantha M, Girling, Robbie D, Collins, Larissa
Publikováno v:
Pest Management Science; May2024, Vol. 80 Issue 5, p2267-2281, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruck, Andy1 (AUTHOR) andyruck84@gmail.com, van der Wal, René1 (AUTHOR), S. C. Hood, Amelia2 (AUTHOR), L. Mauchline, Alice2 (AUTHOR), G. Potts, Simon2 (AUTHOR), F. WallisDeVries, Michiel3 (AUTHOR), Öckinger, Erik1 (AUTHOR)
Publikováno v:
AMBIO - A Journal of the Human Environment. Feb2024, Vol. 53 Issue 2, p257-275. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Crook, Anne, Mauchline, Alice, Maw, Stephen, Lawson, Clare, Drinkwater, Robyn, Lundqvist, Karsten, Orsmond, Paul, Gomez, Stephen, Park, Julian
Publikováno v:
In Computers & Education 2012 58(1):386-396