Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Matzat, U."'
Publikováno v:
In Heliyon 15 February 2024 10(3)
Autor:
Matzat, U., Rooks, G.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior July 2014 36:65-75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matzat, U.
Publikováno v:
In Computers & Education January 2013 60(1):40-51
Autor:
Cristea, T.S., Snijders, C., Conijn, R., Matzat, U., Kleingeld, A., Heiß, Hans-Ulrich, Järvinen, Hannu-Matti, Mayer, Annette
Publikováno v:
Proceedings SEFI 49th Annual Conference: Blended Learning in Engineering Education: challenging, enlightening – and lasting?, 160-169
STARTPAGE=160;ENDPAGE=169;TITLE=Proceedings SEFI 49th Annual Conference
STARTPAGE=160;ENDPAGE=169;TITLE=Proceedings SEFI 49th Annual Conference
During the COVID-19 pandemic, higher education has drastically moved online, which has increased the importance of autonomous learning by students. A decrease in students' well-being has meanwhile been registered across the globe. In this study, we e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::54cb3552950b8e0f88b32f9139c159ec
https://research.tue.nl/nl/publications/260f73ad-176c-4f46-bc5f-25465e3539eb
https://research.tue.nl/nl/publications/260f73ad-176c-4f46-bc5f-25465e3539eb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vrieling, E, Matzat, U & Velthorst, G 2016, ' Social media integration for the purpose of self-regulated learning ', Paper presented at EAPRIL 2016 Conference, Porto, Portugal, 22/11/16-25/11/16 .
EAPRIL 2016 Conference
Annual Meeting of the European Association for Practitioner Research on Improving Learning, 23-25 November 2016, Porto, Portugal
EAPRIL 2016 Conference
Annual Meeting of the European Association for Practitioner Research on Improving Learning, 23-25 November 2016, Porto, Portugal
In this study, design based research in a teacher design team is performed. Teachers who intend to use social media to extend their school class teaching, are confronted with a lack of clear guidelines that inform them how to utilize them effectively
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::78d7ae5928648da9887452eb21492828
https://research.ou.nl/ws/files/975920/submission_symposium_2016-eapril-final.pdf
https://research.ou.nl/ws/files/975920/submission_symposium_2016-eapril-final.pdf