Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Matz RL"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ResearcherID
(1) The present study was aimed to characterize the effects of ageing on vascular contraction by noradrenaline in rat isolated arteries. The existence of vascular bed heterogeneity was investigated in endothelium-denuded conductance (aorta) and resis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::ffcaaed8ab95e62ee8027047e9baeac9
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000181691100003&KeyUID=WOS:000181691100003
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:000181691100003&KeyUID=WOS:000181691100003
Autor:
Denaro K; Division of Teaching Excellence and Innovation, University of California, Irvine, CA 92697., Molinaro M; Teaching and Learning Transformation Center - Educational Effectiveness, University of Maryland, College Park, MD 20742., Fiorini S; Research And Analytics, Institutional Analytics, UITS, Indiana University, Bloomington, IN 47401., Matz RL; Center for Academic Innovation, University of Michigan, Ann Arbor, MI 48104., Mead C; School of Earth and Space Exploration, Arizona State University, Tempe, AZ 85287., Motika M; Office of the Vice Chancellor for Student Affairs, University of California, Berkeley, CA 94720., Tarchinski N; Undergraduate Education, College of Literature, Science, and the Arts, University of Michigan, Ann Arbor, MI 48109., Valdivia Medinaceli M; Neurobiology, Physiology and Behavior, University of California, Davis, CA 95616., Byrd WC; Center for the Study of Higher and Postsecondary Education, University of Michigan, Ann Arbor, MI 48109., Koester B; Center for the Study of Higher and Postsecondary Education, University of Michigan, Ann Arbor, MI 48109., Rin Lee H; College of Education and Human Development, University of Delaware, Newark, DE 19716., McKay T; Departments of Physics and Astronomy, College of Literature, Science, and the Arts, and School of Education, University of Michigan, Ann Arbor, MI 48109., Sato BK; Department of Molecular Biology and Biochemistry and Division of Teaching Excellence and Innovation, University of California, Irvine, CA 92697.
Publikováno v:
CBE life sciences education [CBE Life Sci Educ] 2024 Dec; Vol. 23 (4), pp. ar53.
Autor:
Skeyni A; UMR-S INSERM 1109, University of Strasbourg, Strasbourg, France., Pradignac A; UMR-S INSERM 1109, University of Strasbourg, Strasbourg, France., Matz RL; UMR-S INSERM 1109, University of Strasbourg, Strasbourg, France., Terrand J; UMR-S INSERM 1109, University of Strasbourg, Strasbourg, France., Boucher P; UMR-S INSERM 1109, University of Strasbourg, Strasbourg, France.
Publikováno v:
American journal of physiology. Cell physiology [Am J Physiol Cell Physiol] 2024 Feb 01; Vol. 326 (2), pp. C473-C486. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 25.