Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Matz, Rebecca L."'
High-stakes exams play a large role in determining an introductory physics student's final grade. These exams have been shown to be inequitable, often to the detriment of students identifying with groups historically marginalized in physics. Given th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.11068
Problem Roulette (PR), an online study service at the University of Michigan, offers points-free formative practice to students preparing for examinations in introductory STEM courses. Using four years of PR data involving millions of problem attempt
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.02927
Autor:
Sessolo, Simone, Fila, Marisol, Murray, Erin, Mills, Mark, Matz, Rebecca L., Derry, Holly, Hayward, Caitlin
Publikováno v:
In Computers and Composition December 2024 74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology; Sep2024, Vol. 55 Issue 5, p1841-1859, 19p
Autor:
Young, Nicholas T.1 (AUTHOR) ntyoung@umich.edu, Matz, Rebecca L.1 (AUTHOR), Bell, Eric F.2 (AUTHOR), Hayward, Caitlin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/18/2023, Vol. 18 Issue 8, p1-20. 20p.
Autor:
Laverty, James T., Underwood, Sonia M., Matz, Rebecca L., Posey, Lynmarie A., Carmel, Justin H., Caballero, Marcos D., Fata-Hartley, Cori L., Ebert-May, Diane, Jardeleza, Sarah E., Cooper, Melanie M.
Publikováno v:
PLoS ONE 11(9): e0162333
Many calls to improve science education in college and university settings have focused on improving instructor pedagogy. Meanwhile, science education at the K-12 level is undergoing significant changes as a result of the emphasis on scientific and e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1604.07770
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of General Education, 2018 Mar 01. 65(3-4), 178-194.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/jgeneeduc.65.3-4.0178