Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Matyjewicz, Alicja"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Makowski, Wojciech, Królicka, Aleksandra, Sroka, Julia, Matyjewicz, Alicja, Potrykus, Marta, Kubica, Paweł, Szopa, Agnieszka, Tokarz, Barbara, Tokarz, Krzysztof M.
Publikováno v:
Plant Cell, Tissue & Organ Culture; Sep2024, Vol. 158 Issue 3, p1-15, 15p
Publikováno v:
Acta Polono-Ruthenica. 2(XXV):103-120
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=898079
Publikováno v:
Ars Inter Culturas / Art between Cultures. (6):131-142
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=679730
Publikováno v:
Educational Forum; Vol 31, No 1(61) (2019); 23–38
Forum Oświatowe; Vol 31, No 1(61) (2019); 23–38
Forum Oświatowe; Vol 31, No 1(61) (2019); 23–38
W artykule wyjaśniono, czym jest mentalność jednostki, jakie mechanizmy kształtują mentalność Białorusinów. Poruszono również kwestie związane z formowaniem się mentalności Białorusinów w czasach pogaństwa i chrześcijaństwa, ich id
SIGN TO PEOPLE AND TO GOD – THE ORTHODOX CROSS AS A SYMBOL OF THE MATERIAL AND SPIRITUAL CULTURE OF BELARUSIANS FROM PODLASIE Presented paper shows symbols, types and places related with orthodox crosses of Belarusians living in the eastern region
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7e7ac9c326ec4130ea92e87dfe60444f
Publikováno v:
Educational Forum / Forum Oswiatowe; 2019, Vol. 31 Issue 1, p23-38, 16p
Publikováno v:
Acta Polono-Ruthenica; 2020, Vol. 25 Issue 2, p103-120, 18p
Publikováno v:
Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития.
The process of globalization has changed our world profoundly. Its consequences can be seen both as positive and negative. But they are real, and this is why pedagogy should be more concentrated on intercultural and civic education in order to raise
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.