Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Matuk, Camillia"'
Autor:
Morales-Navarro, Luis, Kafai, Yasmin B., Nguyen, Ha, DesPortes, Kayla, Vacca, Ralph, Matuk, Camillia, Silander, Megan, Amato, Anna, Woods, Peter, Castro, Francisco, Shaw, Mia, Akgun, Selin, Greenhow, Christine, Garcia, Antero
TikTok, a popular short video sharing application, emerged as the dominant social media platform for young people, with a pronounced influence on how young women and people of color interact online. The application has become a global space for youth
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.15437
Autor:
Matuk, Camillia, Vacca, Ralph, Amato, Anna, Silander, Megan, DesPortes, Kayla, Woods, Peter J., Tes, Marian
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 125, Issue 3/4, pp. 163-189.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-07-2023-0088
Publikováno v:
Educational Technology & Society, 2022 Oct 01. 25(4), 70-79.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48695982
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matuk, Camillia1 cmatuk@nyu.edu, DesPortes, Kayla1, Amato, Anna1, Vacca, Ralph2, Silander, Megan3, Woods, Peter J.4, Tes, Marian1
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Sep2022, Vol. 53 Issue 5, p1159-1178. 20p. 2 Color Photographs, 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2016 Mar 01. 40, 529-587.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668631
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2016 Feb 01. 27(1), 79-110.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26157935
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2016 Feb 01. 27(1), 1-9.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/26157931