Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Mattonet K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McGarvey, A.C., Kopp, W., Vučićević, D., Kempfer, R., Mattonet, K., Hirsekorn, A., Bilić, I., Trinks, A., Merks, A.M., Panáková, D., Pombo, A., Akalin, A., Junker, J.P., Stainier, D.Y.R., Garfield, D., Ohler, U., Lacadie, S.A.
DNA accessibility of cis regulatory elements (CREs) dictates transcriptional activity and drives cell differentiation during development. While many of the genes that regulate embryonic development have been described, the underlying CRE dynamics con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=mdc______med::7e3cbb8b5f7bb8af7302ffa5cce6a637
http://edoc.mdc-berlin.de/19086/1/19086oa.pdf
http://edoc.mdc-berlin.de/19086/1/19086oa.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.