Zobrazeno 1 - 10
of 262
pro vyhledávání: '"Mattila, I."'
Autor:
Mattila, I. (Ida)
Pro graduni on laadullinen tutkimus eteistilanteiden, eli lasten tulo- ja hakutilanteiden, merkityksestä kasvatuskumppanuuden toteutumiseen vanhempien näkökulmasta. Kasvatuskumppanuudella tarkoitetaan varhaiskasvatuksessa vanhempien ja päiväkodi
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201704081450
Autor:
Mattila, I. (Iina)
This is a narrative study on representations of dehumanization in John Boyne’s novel The Boy in the Striped Pyjamas. The book is a fictional story situated in Auschwitz concentration camp. Bruno, the main character of the book, is an eight-year old
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201408081787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tougaard, N. H. (Ninna H.), Frimodt-Møller, M. (Marie), Salmenkari, H. (Hanne), Stougaard, E. B. (Elisabeth B.), Zawadzki, A. D. (Andressa D.), Mattila, I. M. (Ismo M.), Hansen, T. W. (Tine W.), Legido-Quigley, C. (Cristina), Hörkkö, S. (Sohvi), Forsblom, C. (Carol), Groop, P.-H. (Per-Henrik), Lehto, M. (Markku), Rossing, P. (Peter)
Type 1 diabetes is associated with increased intestinal inflammation and decreased abundance of butyrate-producing bacteria. We investigated the effect of butyrate on inflammation, kidney parameters, HbA1c, serum metabolites and gastrointestinal symp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::df19c1efbfe9b1603244dcf726039b37
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023021527316
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023021527316
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.