Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Matic, Matea"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences & Arts SGEM. 2015, p333-340. 8p.
Autor:
MATİC, Matea, VOJVODİC, Katija
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 4, Iss 1, Pp 59-65 (2014)
Volume: 4, Issue: 1 59-65
International Review of Management and Marketing
Volume: 4, Issue: 1 59-65
International Review of Management and Marketing
Customer-perceived insecurity of online shopping environment has become one of the major obstacles to the growth of electronic commerce. The main purpose of this study was to examine the influence of insecurity of Internet usage towards online purcha
Autor:
Matic, Matea, Barbara Puh
Publikováno v:
Ekonomski vjesnik : Review of Contemporary Entrepreneurship, Business, and Economic Issues
Volume 29
Issue 1
Ekonomski Vjesnik, Vol 29, Iss 1, Pp 53-64 (2016)
Publons
Volume 29
Issue 1
Ekonomski Vjesnik, Vol 29, Iss 1, Pp 53-64 (2016)
Publons
The purpose of this paper is to determine which variables influence consumers’ intentions towards purchasing natural cosmetics. Several variables are included in the regression analysis such as age, gender, consumers’ purchase tendency towards or
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dc1fe5798695c4f43f4f746bcd824f94
https://www.bib.irb.hr/897609
https://www.bib.irb.hr/897609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ekonomska misao i praksa
Volume 24
Issue 2
Publons
Volume 24
Issue 2
Publons
Konzumiranje prirodnih proizvoda povećava se iz godine u godinu kao rezultat rasta svjesnosti o globalnim klimatskim promjenama u svijetu te želje za zdravijim načinom života i mladolikim izgledom. Iako je tržište kozmetike jedno od najbrže ra
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matic, Matea, Vojvodic, Katija
Publikováno v:
International Journal of Electronic Marketing and Retailing; 2017, Vol. 8 Issue: 1 p77-90, 14p