Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Maths teacher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 1, Pp 75-78 (2017)
Представлены результаты научно-исследовательской работы по изучению курса обыкновенных дифференциальных уравнений и дифференциальны
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0da9cf436cb41da86ab2868a50117e2
Publikováno v:
Volume: 51, Issue: 235 2581-2604
Milli Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Covid-19 salgını sonucu gerçekleşen zorunlu uzaktan eğitim öğrencilerin aktif olarak katılamıyor olması, velilerin derse olan müdahaleleri, öğrencilerin ders esnasındaki rahat davranışları, erişimde yaşanan sorunlar, motivasyon eks
Autor:
Czajkowska, Monika
Publikováno v:
EDUKACJA. 121(1):73-88
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=471306
Publikováno v:
ACTIO: Teaching in Sciences; v. 6, n. 2 (2021); 1-17
ACTIO: Docência em Ciências; v. 6, n. 2 (2021); 1-17
Actio (Curitiba)
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)
instacron:UTFPR
ACTIO: Docência em Ciências; v. 6, n. 2 (2021); 1-17
Actio (Curitiba)
Universidade Tecnológica Federal do Paraná (UTFPR)
instacron:UTFPR
This article presents aspects of a larger research, conducted phenomenologically, which sought in the literature elements that favor understanding the pedagogical-teacher meeting of Mathematics of the Final Years, a meeting marked by possibilities co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::e1c57d26b79bc2bce4fb1366feac3bf7
https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/14140
https://periodicos.utfpr.edu.br/actio/article/view/14140
Autor:
Peter Pausigere, Mellony Graven
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 31, Iss 3 (2013)
This article is theoretically informed by Bernstein’s (2000) notion of pedagogic identity, supplemented by Tyler’s (1999) elaboration of Bernstein’s theory into an analytical framework that describes four possible identity positions relating to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9731f80e044d4ed48c899252fe9c6719
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 1, Pp 75-78 (2017)
Представлены результаты научно-исследовательской работы по изучению курса обыкновенных дифференциальных уравнений и дифференциальны
Autor:
Mallart Solaz, Albert
Publikováno v:
Temps d'Educació; 2018: Núm.: 54; p. 203-220
Un currículum és una planificació educativa on es concreten les competències a assolir per viure en societat. La competència matemàtica (transdisciplinària) és una aptitud per trobar matemàtiques a la vida, elaborar raonaments fonamentats, u