Zobrazeno 1 - 10
of 2 479
pro vyhledávání: '"Maths education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tomasz Knopik, Urszula Oszwa
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal of School Education, Vol 12, Iss 1 (23) (2023)
The aim of this study was to verify the effectiveness of the self-determination theory (SDT) in mathematics teaching methodology. In the experimental group, 62 fifth-graders had 10 months of maths lessons according to an original programme that prior
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77e3d3326e79456792df1f6d95ceb9a6
Publikováno v:
Astra Salvensis. 2022, Issue 2, p119-126. 8p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruckheimer, M., Gowar, N.
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics, 1969 Jul 01. 2(1), 115-122.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3482115
Autor:
Merkley, Rebecca1, Ansari, Daniel1
Publikováno v:
Impact (2514-6955). Spring2018, Issue 2, p56-59. 4p.
Autor:
Knopik, Tomasz, Oszwa, Urszula
Publikováno v:
Multidisciplinary Journal of School Education; Vol. 12 No. 1 (23) (2023): Skills, Competences and Values in Education: New Perspectives; 185-210
Multidisciplinary Journal of School Education; Tom 12 Nr 1 (23) (2023): Skills, Competences and Values in Education: New Perspectives; 185-210
Multidisciplinary Journal of School Education; Tom 12 Nr 1 (23) (2023): Skills, Competences and Values in Education: New Perspectives; 185-210
The aim of this study was to verify the effectiveness of the self-determination theory (SDT) in mathematics teaching methodology. In the experimental group, 62 fifth-graders had 10 months of maths lessons according to an original programme that prior
Autor:
Amaral, Maíra
Publikováno v:
Academic Posters Collection
Digital Game-Based Learning is shown to be a more effective instructional method than traditional instruction, however less effective than other technology-supported instruction according to Byun and Joung (2018). Regarding gender aspects, according
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7167cf80464706e9ff29a4da72fc7b77
https://arrow.tudublin.ie/cddpos/4
https://arrow.tudublin.ie/cddpos/4