Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Mathiaparanam, Olympia N."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Menendez, David, Donovan, Andrea Marquardt, Mathiaparanam, Olympia N., Klapper, Rebecca E., Yoo, Seung Heon, Rosengren, Karl S., Alibali, Martha W.
Publikováno v:
Education Sciences; Mar2024, Vol. 14 Issue 3, p307, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mathiaparanam, Olympia N., Donovan, Andrea, Menendez, David, Jones, Collin, Yoo, Seung Heon, Alibali, Martha W, Kalish, Charles W., Rosengren, Karl
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Genetic inheritance is a fundamental biological concept that is critical to understanding more advanced biological concepts. Diagrams are frequently used to aid learning in biology, though their presentation varies greatly. We examined teachers’ ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f82018b7647f896292f1a0a86d6e6227
https://escholarship.org/uc/item/1kb2g9vw
https://escholarship.org/uc/item/1kb2g9vw
Autor:
Menendez, David, Yoo, Seung Heon, Mathiaparanam, Olympia N., Donovan, Andrea Marquardt, Rosengren, Karl S., Klapper, Rebecca E., Kalish, Charles, Alibali, Martha W.
In this study we investigated whether adults' generalization after a lesson would depend on whether they see an abstract or perceptually rich diagram during the lesson. We studied this in the context of genetic inheritance.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::15e2fb22964eff86a8756610ffeeace9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.