Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Mathew, Rejo"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nashwan, Abdulqadir J.1, Mathew, Rejo G.1, Anil, Reni2, Allobaney, Nabeel F.1, Nair, Sindhumole Krishnan3, Mohamed, Ahmed S.4, Abujaber, Ahmad A.1, Balouchi, Abbas5, Fradelos, Evangelos C.6 efradelos@uth.gr
Publikováno v:
AIMS Public Health. 2023, Vol. 10 Issue 3, p593-609. 17p.
Autor:
Pradhan, Aayush, Mathew, Rejo
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2020 171:2581-2589
Autor:
Syal, Sanskar, Mathew, Rejo
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2020 171:2720-2728
Autor:
Villar, Ralph C, Nashwan, Abdulqadir J, Mathew, Rejo G, Mohamed, Ahmed S, Munirathinam, Sathish, Abujaber, Ahmad A, Al-Jabry, Mahmood M, Shraim, Mujahed
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 8, Iss 6, Pp 3516-3526 (2021)
This study aims to explore the lived experiences of frontline nurses providing nursing care for COVID-19 patients in Qatar. Qualitative, Phenomenological. Nurses were recruited from a designated COVID-19 facility using purposive and snowball sampling
Autor:
Mathew, Rejo, Mehbodniya, Abolfazl, Ambalgi, Ambresh P., Murali, M., Bhushan Sahay, Kishan, Vijendra Babu, D.
Publikováno v:
In Sustainable Energy Technologies and Assessments August 2022 52 Part D
Autor:
Mathew, Rejo, Mehbodniya, Abolfazl, Ambalgi, Ambresh P., Murali, M., Sahay, Kishan Bhushan, Babu, D. Vijendra
Publikováno v:
In Sustainable Energy Technologies and Assessments February 2022 49
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Materials Science. Dec2016, Vol. 51 Issue 23, p10526-10533. 8p. 1 Chart, 7 Graphs.
Autor:
Nashwan, Abdulqadir J., Villar, Ralph C., Mathew, Rejo G., Al-Lobaney, Nabeel F., Nsour, Ahmad T., Abujaber, Ahmad A., Leighton, Kim
Publikováno v:
International Journal of Nursing Education Scholarship; 2022, Vol. 19 Issue 1, p1-15, 15p