Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mathew, Katie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mathew, Katie A., Mattson, David, Kelly, Kristy, Fan, Yiyun, Elliott, Kathlyn, Katz-Buonincontro, Jen
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Apr2024, Vol. 30 Issue 3, p289-309, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sterin, Kimberly, Mathew, Katie, Ague Mae Manongsong, Allen-Handy, Ayana, Genovesi, Jacqueline, Godfrey, Kim, Thomas, Dominique, Keita, Janai, Marcus, Ian, Peter, Nancy, Blecker, Hilary, Walker, Sharon
Publikováno v:
Journal of Urban Learning, Teaching & Research; 2023 Special Issue, Vol. 17, p2-31, 30p
This study is a follow-up to a study done as a part of this project to conceptually replicate the study by Zhou (1998) testing the effect of feedback valence on creativity. Zhou's study showed that other aspects of task autonomy and feedback style we
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::42b5546122728227582a98b76a61780d
Project examining feedback valence on creativity of ideas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3ff1777c4d09b95e55d2062acdc403ea
Autor:
Mathew, Katie A.
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2020 Jan 01. 43(1), vii-x.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26954687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.