Zobrazeno 1 - 10
of 230
pro vyhledávání: '"Mathematics teaching learning process"'
Autor:
Alves Borges, Juliana Rosa1 rosa.borges@ufu.br, Saramago de Oliveira, Guilherme2 gsoliveira@ufu.br, Oramisio Santos, Anderson3 anderson.santos@ufj.edu.br, Poliana Massa, Nayara4 nayara@iftm.edu.br
Publikováno v:
Revista FSA. jan2023, Vol. 20 Issue 1, p265-283. 19p.
Autor:
MOTA-MACÍAS, Silvia Elena1 silvia.mota@cunorte.udg.mx, HUIZAR-RUVALCABA, Diego1, TRUJILLO-GARCÍA, Fabricio Raúl1, SOLANO-PÉREZ, Gabriel1
Publikováno v:
ECORFAN Journal - Spain. Jul-Dec2022, Vol. 9 Issue 17, p21-29. 9p.
Autor:
Gulseren Sekreter
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 85-95 (2018)
It is very well known that the main cause of the classroom management problems is the students’ unwillingness to the subject that is taught. As long as students are actively engaged in the learning process the problems would be minimized and teache
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56cdf7ff80384776aade43ac7d48378a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aunzo Jr., Rodulfo T.
Publikováno v:
Journal of Computers in Mathematics & Science Teaching; 2017, Vol. 36 Issue 4, p317-337, 21p
Publikováno v:
Language in India; May2011, Vol. 11 Issue 5, p443-449, 7p
Publikováno v:
International Electronic Journal of Mathematics Education. 12:421-430
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Contemporary Education. 7