Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Mathematics function"'
Autor:
Dhafer R. Zaghar
Publikováno v:
Journal of Engineering and Sustainable Development, Vol 17, Iss 5 (2013)
The simulation of the systems required to a mathematic functions, these functions are the arms of the mathematics in the engineering fields and they are used to describe the elements and relations of the systems. This paper proposed a new function an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a6a039f524b461293c4dc7be50b79f8
Publikováno v:
Arias Montano. Repositorio Institucional de la Universidad de Huelva
instname
instname
Se presenta como base para la elaboración de una aplicación de realidad aumentada, un análisis descriptivo de las dificultades alrededor de las representaciones semióticas del objeto función (gráfico, tabular, algebraico y lenguaje natural), an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::08bebe2a9fa3eeeec2fd04f5fbc54e29
http://hdl.handle.net/10272/17777
http://hdl.handle.net/10272/17777
Se presenta como base para la elaboración de una aplicación de realidad aumentada, un análisis descriptivo de las dificultades alrededor de las representaciones semióticas del objeto función (gráfico, tabular, algebraico y lenguaje natural), an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1388::08bebe2a9fa3eeeec2fd04f5fbc54e29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rakotoniaina, Tahina.
Publikováno v:
Link to the online version.
Thesis (MSc)--University of Stellenbosch, 2008.
Bibliography. Also available via the Internet.
Bibliography. Also available via the Internet.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10019/1993
Autor:
Akman, Caner
This study was conducted to investigate the effect of analogy-enhanced instruction on students&rsquo
achievement in function and attitudes toward mathematics. The study was conducted with 63 ninth grade students in one of the public high schools
achievement in function and attitudes toward mathematics. The study was conducted with 63 ninth grade students in one of the public high schools
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12606581/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.