Zobrazeno 1 - 10
of 2 000
pro vyhledávání: '"Mathematics and Resources"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Current Educational Studies, Vol 1, Iss 2, Pp 12-31 (2022)
This paper investigated the status quo regarding the availability and usage of Mathematics Instructional Resources-(MIRs) for teaching and learning mathematics in the public Senior High Schools (SHSs) in the Central Region of the Republic of Ghana. A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1774b63f9f34328865d4aac766bd688
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2016 Feb 01. 22(6), 325-329.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/teacchilmath.22.6.0325
Autor:
Weinhandl, Robert, Kleinferchner, Lena, Riegler, Viktoria, Schobersberger, Carina, Houghton, Tony, Lavicza, Zsolt, Laina, Vasiliki
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education; Jan2024, Vol. 40 Issue 1, p57-72, 16p
Publikováno v:
LUMAT, Vol 11, Iss 3 (2023)
Computational thinking has become part of the mathematics curriculum in several countries. This has led recently available teaching resources to explicitly integrate computational thinking (CT). In this paper, we investigate and compare how curriculu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3584eea161f40ff9bba4ec95c7db197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 12, Iss 2, Pp 295-312 (2021)
Mathematics is still viewed as a culture-free subject. This forms a negative perception for students on mathematics. Most students assume that mathematics and culture are not related. This may occur because mathematics taught in school is not context
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c39ac5ab006943b88067c4282a0a24a4
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.