Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Mathematics Support"'
Autor:
Howard, Fionnán, Fhloinn, Eabhnat Ní
Publikováno v:
Howard, Fionnán ORCID: 0000-0003-0802-9783 and Ní Fhloinn, Eabhnat ORCID: 0000-0002-3840-2115 (2022) What we can learn from attendance data at a mathematics support centre during and after campus closures due to COVID19. In: 9th CASTeL STEM Education Research Conferene (SMEC), 24-25 June 2022, Dublin.
In this paper, we consider the impact of campus closures on the Mathematics Learning Centre (MLC) in Dublin City University (DCU) in the wake of COVID-19 restrictions which required online teaching. Up to March 2020, the MLC operated as an in-person
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::01d95b290cfa2ad2e083c8bf25817ab5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K. Dishlieva
Publikováno v:
Bulgarian Journal of Science and Education Policy, Vol 4, Iss 2, Pp 248-274 (2010)
The transition from the secondary school to the university has been always a problem period, linked to the various changes and difficulties for the most first year students in different universities. Lack of experience of self-training and weak knowl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16b25460c1344884b7f827e80515afcb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
東北数学教育学会誌. 50:44-51
本研究の目的は,数学問題解決者の問題解決停滞の局面において,より自律的な問題解決を促すために必要な教師のメタ認知的支援の在り方について提案をすることである。重松・椎名
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Peter Samuels, Chetna Patel
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 2 (2010)
Mathematics Support is a recognised collective term for a variety of extracurricular mathematics and statistics teaching and learning services and resources provided by many Tertiary Educational Institutions. Typical services currently provided in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7639b4dc6b4f49e591bf2969aa3410df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.