Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Mathematics Resilience"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christopher R. Vergara
Publikováno v:
OALib. :1-10
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositorio Digital UFPS
UNIVERSIDAD FRANCISCO DE PAULA SANTANDER
instacron:Universidad Francisco de Paula Santander
UNIVERSIDAD FRANCISCO DE PAULA SANTANDER
instacron:Universidad Francisco de Paula Santander
The main objective of the research was to evaluate the relationship between academic performance in mathematics and the school success. The research follows a quantitative approach with factorial design, type descriptive-comparative and micro sociolo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8090ead705969400efdbe6c13e23273b
http://repositorio.ufps.edu.co/handle/ufps/1162
http://repositorio.ufps.edu.co/handle/ufps/1162
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1521:032055
Attitude assessment is one of important things that can help teacher to know how the development of students attitude in learning process. This study aims to present the implementation of attitude assessment by mathematics teacher at school. This stu
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1521:032037
In general, the purpose of this research is to find out wether there is relationship between students’ mathematical resilience and students’ mathematical communication skills. This research conducted to a private junior high school in Tangerang c
Autor:
Duah, Francis
Publikováno v:
Proceedings of the British Society for Research into Learning Mathematics
This paper describes a two-phase pilot study that explored mathematical resilience amongst non-mathematics-specialist students in a tertiary institution in the UK. Two cohorts of first-year undergraduate students completed a modified version of an ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2fb643e58ee11beba5801de65f07dfbe
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1280:042005
Many assumptions assume mathematical tasks are difficult, resulting in many students who feel a phobia or anxiety, or at least avoid involvement in any effort that may be required. This also happens among the students who follow lectures, especially
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.