Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Mathematical investigation"'
Publikováno v:
Jurnal Pijar MIPA (Pengkajian Ilmu dan Pengajaran Matematika dan Ilmu Pengetahuan Alam), Vol 17, Iss 5, Pp 666-673 (2022)
Mathematical investigation is an activity that can encourage an experimental activity, collect data, make observations, identify patterns, make and test conjectures and make generalizations used to improve skills and develop students' mathematical th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a88e1d0d6a54c68a12d4d63af67117c
Publikováno v:
International Journal of Numerical Methods for Heat & Fluid Flow, 2019, Vol. 30, Issue 4, pp. 2137-2168.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HFF-11-2018-0617
Autor:
Polyanna Possani da Costa Petry, Kátia Maria de Medeiros, Edna Lopes Hardoim, Débora Eriléia Pedrotti Mansilla
Publikováno v:
Educação Matemática Debate, Vol 4, Pp 1-25 (2020)
We emphasize that, the search for methodologies that are suitable for teaching that enables the intellectual and citizen education of students becomes increasingly strong and emerging. In this perspective, the different Trends in Mathematics Educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b3fdf1580064d12a62c8eac2b5f2907
Autor:
Evi Yenti
Publikováno v:
Jurnal PAJAR (Pendidikan dan Pengajaran), Vol 2, Iss 6, Pp 891-899 (2018)
This research was motivated by the low learning outcomes of MTK class VI students of SDN 024 Tarai Bangun Kecamatan Tambang Kabupaten Kampar. This study aims to improve student learning outcomes in mathematics learning through mathematical investigat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3171baf653a54f93b7c00d4a79efe12e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 12; e600111235224
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 12; e600111235224
Research, Society and Development; v. 11 n. 12; e600111235224
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 12; e600111235224
Research, Society and Development; v. 11 n. 12; e600111235224
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
O presente artigo é um recorte da pesquisa de mestrado intitulada “Do lápis e papel à realidade aumentada: uma proposta de ensino de visualização geométrica”, que tem como objetivo analisar as possíveis contribuições de uma proposta de e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a9790a6439094521ad9118a05cfac880
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/35224
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/35224
Autor:
Joseph B. W. YEO
Publikováno v:
Southeast Asian Mathematics Education Journal, Vol 4, Iss 1, Pp 3-21 (2014)
This article presents an exploratory study to find out whether high-ability secondary school students in Singapore were able to deal with open mathematical investigative tasks. A class of Secondary One (or Grade 7) students, who had no prior experien
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3db1cfc87bc4f308ce8f4348ded5b5c