Zobrazeno 1 - 10
of 20 957
pro vyhledávání: '"Mathematical Abilities"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Pre-trained language models can be surprisingly adept at tasks they were not explicitly trained on, but how they implement these capabilities is poorly understood. In this paper, we investigate the basic mathematical abilities often acquired by pre-t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.00586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Цифровые модели и решения, Vol 3, Iss 2, Pp 55-72 (2024)
The authors discusses an innovative approach to building and developing mathematical ability and economic acumen through the Math Wonderland application. It also demonstrates how gamification and interactive methods help to increase students' motivat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9fca02384814eff875bae35fcb78aaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mélanie Maximino-Pinheiro, Iris Menu, Esther Boissin, Lys-Andréa Brunet, Carlo Barone, Grégoire Borst
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract The effect of family socioeconomic status (SES) on academic achievement in literacy and numeracy has been extensively studied with educational inequalities already witnessed in preschoolers. This is presumably explained by the effect of fami
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c459fa565c274339b16a31d7d7fbc3c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.