Zobrazeno 1 - 10
of 26 293
pro vyhledávání: '"Math teachers"'
Autor:
Osama Abo Khadour
Publikováno v:
Syrian Journal for Science and Innovation, Vol 2, Iss 3 (2024)
Teachers are the backbone of the educational process. Therefore, many studies have investigated their technological and pedagogical content knowledge (TPACK) framework. This study aims to classify Syrian mathematics teachers’ technological mathemat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b7c0af3aad14eaca3d7b2769f90dd6b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gürefe, Nejla1 (AUTHOR) nejlagurefe@mersin.edu.tr, Güven Akdeniz, Dilşad2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Research in Middle Level Education Online. 2024, Vol. 47 Issue 9, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.