Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Mateu, Pau"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Leisure Journal; Jun2024, Vol. 66 Issue 2, p291-302, 12p
Autor:
Vilanova, Anna, Mateu, Pau, Gil-Quintana, Javier, Hinojosa-Alcalde, Ingrid, Hartmann-Tews, Ilse
Publikováno v:
Sport, Education & Society; Jun2024, Vol. 29 Issue 5, p607-621, 15p
Autor:
Mateu, Pau1 pmateu@gencat.cat, Vilanova, Anna1 anna.vilanova@gencat.ca, Inglés, Eduard1 eduard.ingles@gencat.cat, De Bosscher, Veerle2 Veerle.De.Bosscher@vub.be
Publikováno v:
Journal of Sport Psychology / Revista de Psicología del Deporte. 2020 Supplement, Vol. 29, p133-141. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Movimento (ESEFID/UFRGS); v. 26, jan./dez. 2020; e26065
This study analyzes the learning and professional development process of João, a former coach of Brazil’s national futsal team and a National Futsal League champion. To produce data, a semi-structured and retrospective interview was conducted and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Movimento; v. 24, n. 4, out./dez. 2018; 1205-1218
Movimento (ESEF/UFRGS); v. 24, n. 4, out./dez. 2018; 1205-1218
Movimento (ESEFID/UFRGS); v. 24, n. 4, out./dez. 2018; 1205-1218
Movimento (ESEF/UFRGS); v. 24, n. 4, out./dez. 2018; 1205-1218
Movimento (ESEFID/UFRGS); v. 24, n. 4, out./dez. 2018; 1205-1218
This paper aims to analyze the organizational characteristics of higher education programs supporting dual career in Catalonia. The sample included ten universities that had dual career support programs. Data collection was carried out through interv