Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Matcha, Wannisa"'
Autor:
Aziz, Nurulnadwan, Hamzah, Siti Salbiah, Ahmad, Siti Zulaiha, Matcha, Wannisa, Binsaleh, Sariya
Publikováno v:
International Journal of Interactive Mobile Technologies; 2024, Vol. 18 Issue 14, p72-89, 18p
Publikováno v:
Journal of Computers in Education; 20240101, Issue: Preprints p1-33, 33p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2013 25:211-219
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2013 25:144-153
Publikováno v:
In IERI Procedia 2012 2:802-807
Autor:
Matcha, Wannisa, Gasevic, Dragan, Ahmad Uzir, Nora'Ayu, Jovanovic, Jelena, Pardo, Abelardo, Lim, Lisa, Maldonado-Mahauad, Jorge, Gentili, Sheridan, Pérez-Sanagustín, Mar, Tsai, Yi-Shan
Publikováno v:
Matcha, W, Gasevic, D, Ahmad Uzir, NA, Jovanovic, J, Pardo, A, Lim, L, Maldonado-Mahauad, J, Gentili, S, Pérez-Sanagustín, M & Tsai, Y-S 2020, ' Analytics of Learning Strategies: Role of Course Design and Delivery Modality Authors ', Journal of Learning Analytics, vol. 7, no. 2, pp. 45-71 . https://doi.org/https://learning-analytics.info/index.php/JLA/article/view/7008, https://doi.org/10.18608/jla.2020.72.3
Generalizability of the value of methods based on learning analytics remains one of the big challenges in the field of learning analytics. One approach to testing generalizability of a method is to apply it consistently in different learning contexts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::1393ee097e58d6a7b3dfe8b15ab74d68
https://hdl.handle.net/20.500.11820/7774b5ae-41da-4f4b-9f02-d91ae5acff84
https://hdl.handle.net/20.500.11820/7774b5ae-41da-4f4b-9f02-d91ae5acff84
Autor:
Matcha, Wannisa
Learning has expanded beyond formal education; yet, students continue to face the challenge of how to effectively direct their learning. Among the processes of learning, the selection and application of learning tactics and strategies are fundamental
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e423d335b188b304dd96fb83ab1517a0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.