Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Masuadi, E."'
Autor:
Mushcab H, Al-Tawfiq JA, Babgi A, Ghamdi M, Amir A, Sheikh SS, Darwisheh A, AlObaid A, Masuadi E, AlFattani A, Qahtani S, Al Sagheir A
Publikováno v:
Infection and Drug Resistance, Vol Volume 16, Pp 3407-3416 (2023)
Hayat Mushcab,1 Jaffar A Al-Tawfiq,2– 4 Amani Babgi,5 Mohammed Ghamdi,6 Abdulrazack Amir,7 Salwa S Sheikh,8 Adel Darwisheh,9 Abrar AlObaid,9 Emad Masuadi,10 Areej AlFattani,11 Saeed Qahtani,12 Ahmed Al Sagheir1 1Research Office, Johns Hopkins Aramc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2711a94bfc854064a362b59ebd3cf2d4
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 13, Pp 507-519 (2022)
Feras Zeyad Alotaibi,1– 3 Sajida Agha,1,2 Emad Masuadi1,2 1Department of Medical Education, College of Medicine, King Saud bin Abdulaziz University for Health Sciences, Riyadh, Saudi Arabia; 2King Abdullah International Medical Research Centre, Riy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7da05e7ada984506b951419fa15a7f14
Autor:
Masuadi, E.
This research focuses on two theories: (i) competing risks and (ii) random eect (frailty) models. The theory of competing risks provides a structure for inference in problems where cases are subject to several types of failure. Random eects in compet
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.588488
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 11, Pp 953-961 (2020)
Nuha Alnaami,1 Ali Al Haqwi,2 Emad Masuadi2 1Department of Clinical Skills, Alfaisal University, Riyadh, Middle Region, Kingdom of Saudi Arabia; 2Department of Medical Education, King Saud Bin Abdulaziz University for Health Sciences, Riyadh, Middle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fa111790410455c81fce3a3c8e5afac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.