Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Massive Open Online Courses (MOOC)"'
Autor:
Amir Reza Rahimi
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 11, Iss 1, Pp 1-22 (2024)
Abstract MOOC attrition rates have become a research hotspot in open and online education, requiring researchers to pinpoint psychological, technological, pedagogical, and technical factors that could mitigate this problem. For this aim, the current
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9cf739c26d44be5bf2cc4d10024ed0f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Управленец, Vol 10, Iss 6, Pp 42-53 (2019)
The emergence of e-learning transforms behavioural patterns of all participants in the education market. It is necessary to try alternative approaches and marketing tools to design effective online courses and ensure their integration to the educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/629f19caabef45469a38e5afb76c0843
Autor:
Valentina Goglio, Fabio Nascimbeni
Publikováno v:
Italian Journal of Educational Technology (2021)
If we look at the short but widely analyzed history of Massive Open Online Courses (MOOCs), it is evident that these courses, which were created and are still often acclaimed as ‘open’, have been progressively losing most of their openness. A sub
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3ca764c98d64a1ebe32e4f9297b8c59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Juan Carlos Aguado Franco
Publikováno v:
Tecnología, Ciencia y Educación, Iss 16 (2020)
Los cursos online, masivos y abiertos (massive open online courses [MOOC]) representan uno de los máximos exponentes del uso de las nuevas tecnologías en la educación, pues eliminan las barreras físicas y permiten acceder a estudios de altísima
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8f1be1fd7af49728ba26f6d4cb2262f
Publikováno v:
Вопросы образования, Iss 2, Pp 173-197 (2018)
As massive open online courses (MOOC) rapidly invaded the education services market at the beginning of the 21st century, a new trend emerged in global education. In the era of globalization and digitization, MOOC acts as an efficient tool to promote
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76d687f820b74f069b35985c34906c5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Viktor V. Oliynyk, Olekandr M. Samoylenko, Ilona V. Batsurovska, Nataliia A. Dotsenko, Olena A. Gorbenko
Publikováno v:
Інформаційні технології і засоби навчання, Vol 73, Iss 5 (2019)
The article presents an experimental model of training future engineers in specialty“Electric Power Engineering, Electrical Engineering and Electromechanics”in conditions of massive open online courses (MOOC). The article reveals the concepts of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e7ff16c15b249a3805347a02851a1bd
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 10, Pp 135-146 (2016)
The article presents the materials corresponding to the major directions of new forms of online training in the system of higher education. Materials are prepared on the basis of the researches conducted by the UNESCO IITE during 2010-2014 on topical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4752494318f46e9911e814f5100b65f