Zobrazeno 1 - 10
of 198
pro vyhledávání: '"Massetti L"'
Autor:
Ugolini F, Calzolari C, Lanini GM, Massetti L, Sabatini F, Ungaro F, Damiano S, Izquierdo CG, Macci C, Masciandaro G
Publikováno v:
iForest - Biogeosciences and Forestry, Vol 10, Iss 1, Pp 55-63 (2017)
Sediments are fundamental resources for productive activities like plant nursing, which are also likely to be responsible of their loss. In contrast, other activities like the dredging of canals and waterways involve the extraction and continuous acc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51dad5ece5164d57b511b3c21923ff6b
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine July 2012 42(7):778-783
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers and Electronics in Agriculture 2008 64(2):149-161
Autor:
Ugolini F., Barbera G.G., Cavas B., D'Ambrosio E., Di Grazia S., Germán Escudero M., Marrazzo L., Massetti L., Mylonas D., Ozdem-Yilmaz Y., Papageorgiou F., Pearlmutter D., Ungaro F., Striano V.
Publikováno v:
Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology, pp. 13–18, Florence, 1-2/12/2020
info:cnr-pdr/source/autori:Ugolini F., Barbera G.G., Cavas B., D'Ambrosio E., Di Grazia S., Germán Escudero M., Marrazzo L., Massetti L., Mylonas D., Ozdem-Yilmaz Y., Papageorgiou F., Pearlmutter D., Ungaro F., Striano V./congresso_nome:Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology/congresso_luogo:Florence/congresso_data:1-2%2F12%2F2020/anno:2020/pagina_da:13/pagina_a:18/intervallo_pagine:13–18
info:cnr-pdr/source/autori:Ugolini F., Barbera G.G., Cavas B., D'Ambrosio E., Di Grazia S., Germán Escudero M., Marrazzo L., Massetti L., Mylonas D., Ozdem-Yilmaz Y., Papageorgiou F., Pearlmutter D., Ungaro F., Striano V./congresso_nome:Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology/congresso_luogo:Florence/congresso_data:1-2%2F12%2F2020/anno:2020/pagina_da:13/pagina_a:18/intervallo_pagine:13–18
The European project Daylighting Rivers, co-funded by the Erasmus+ Programme, aimed at raising students' awareness and interest toward STEM (Science, Technology, Engineering and Math) in secondary education, by making connections between the school c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::a7dbef321c32fe2c60ff26a7d0ee8197
Publikováno v:
International Conference Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology, pp. 87–93, Florence-Online, 1-2 December 2020
info:cnr-pdr/source/autori:Kovacova A, López Giraldo JD., Kahan J, Massetti L./congresso_nome:International Conference Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology/congresso_luogo:Florence-Online/congresso_data:1-2 December 2020/anno:2020/pagina_da:87/pagina_a:93/intervallo_pagine:87–93
info:cnr-pdr/source/autori:Kovacova A, López Giraldo JD., Kahan J, Massetti L./congresso_nome:International Conference Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology/congresso_luogo:Florence-Online/congresso_data:1-2 December 2020/anno:2020/pagina_da:87/pagina_a:93/intervallo_pagine:87–93
Bioprofiles (Implementation of practical environmental education in school) and Envimobile (Integration of mobile learning into environmental education fostering local communities development) are two projects, funded by Erasmus +Program, proposing i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::55276e6d39c773fe52d85f1750ba1596
http://www.cnr.it/prodotto/i/451809
http://www.cnr.it/prodotto/i/451809
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.