Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Masinga P"'
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 22, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Background: The way schizophrenia is portrayed in the media contributes to the dissemination of misinformation about the symptoms, causes, and treatment of mental disorders and has the potential to perpetuate or mitigate the stigmatization o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e53f93146404cd295fe42308666c5b7
Publikováno v:
Journal of Materials Research and Technology, Vol 18, Iss , Pp 1333-1344 (2022)
Contamination of water by hexavalent chromium generated from man–made activities remains one of the challenges for environmental pollution. Activated carbon impregnated with diluted polyethyleneimine (PEI) solutions was investigated as a possible a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/004a853554054f42b297bb0d3f54bf30
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SOTL in the South, Vol 6, Iss 1 (2022)
The #FeesMustFall and #RhodesMustFall student protests accelerated the call for a decolonised higher education space. Much complexity and debate exists around the notion of a decolonised curriculum, how to frame it, describe it and/or enact it. Withi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30512cdb195b48189d6b624235ba72f5
Autor:
Monique Cloete, Jessica Michele Ellington, Anke Jansen van Vuuren, Elisca Adele Marais, Poppy Masinga
Publikováno v:
Central European Journal of Educational Research, Vol 3, Iss 3 (2021)
Due to the COVID-19 pandemic, there was an accelerated migration from face-to-face to online learning. This article aims to explore and describe how psychology students experienced the migration from face-to-face to online learning during the COVID-1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ceb09a4fa4841de84adf6c8ccf295e5
Autor:
Masinga, Poppy
Publikováno v:
Social Work/Maatskaplike Werk, Vol 55, Iss 4, Pp 424-438 (2019)
There is a lack of theory-driven and evidence-based school violence prevention programmes targeting high school learners. In line with a developmental social work approach within a framework of stakeholder participation and empowerment, the Think Sma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bee020da6ae04f7a865c87d2a9b23870
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Astrid Treffry-Goatley, Naydene de Lange, Relebohile Moletsane, Nkonzo Mkhize, Lungile Masinga
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 8, Iss 8, p 67 (2018)
Sexual violence in the higher education is an epidemic of global proportions. Scholars conclude that the individual and collective silence that surrounds such violence enables its perpetration and that violence will only be eradicated when we break t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0f6176993254de2989ee2e918b7c8a0