Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Masegosa, R."'
Publikováno v:
Sustainability 13, 919 (2021)
There are diverse teaching methodologies to promote both collaborative and individual work in undergraduate physics courses. However, few educational studies seek to understand how students learn and apply new knowledge through open-ended activities
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2012.06082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Thermal Analysis & Calorimetry. Dec2010, Vol. 102 Issue 3, p1025-1033. 9p.
Autor:
Escribano, J.1, Masegosa, R.2, Nava, D.2, Prolongo, M.1, Salom, Catalina1 catalina.salom@upm.es
Publikováno v:
Journal of Thermal Analysis & Calorimetry. Dec2006, Vol. 86 Issue 3, p675-679. 5p. 3 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.