Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Mas, Erick M."'
Publikováno v:
Journal of the Association for Consumer Research. Jul2022, Vol. 7 Issue 3, p350-359. 10p.
Autor:
Dickson, Peter1 (AUTHOR) dicksonp@fiu.edu, Mas, Erick M.2 (AUTHOR), Van Solt, Michelle3 (AUTHOR), Garcia-Collart, Tessa4 (AUTHOR), Tanenbaum, Jaclyn L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Letters. Sep2022, Vol. 33 Issue 3, p381-397. 17p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Publikováno v:
AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2020, Vol. 31, p440-444. 5p.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research; Aug2020, Vol. 47 Issue 2, p215-236, 22p, 2 Diagrams, 1 Chart, 5 Graphs
Autor:
Rixom, Jessica M.1 (AUTHOR) jrixom@unr.edu, Mas, Erick M.2 (AUTHOR), Rixom, Brett A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Apr2020, Vol. 30 Issue 2, p329-338. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mas, Erick M
Marketing research is lacking in the study of how SES influences consumption choices beyond access to purely economic resources, which merely represent purchasing power without explaining consumer preference. The first essay of this dissertation addr
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1538668/
Autor:
Mas, Erick M.
Publikováno v:
Skanner (Seattle, WA & Portland, OR Combined Edition). 12/18/2019, p7-7. 1/3p.