Zobrazeno 1 - 10
of 3 216
pro vyhledávání: '"Mary Graham"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ávila-Martínez, María Teresa
La literatura de viajes ha sido considerada tradicionalmente como una de las grandes fuentes para el estudio de la Edad Moderna. Sin embargo, este conjunto heterogéneo de textos ha adolecido de un importante sesgo de género ya que apenas se conocí
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______935::2a74b762c00315b68622d54dfa40915d
https://hdl.handle.net/10045/135884
https://hdl.handle.net/10045/135884
Autor:
Findlay, Ian D, Findlay, A Graham
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2004 May . 328(7451), 1322-1322.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41707870
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michelle Boulous Walker
Publikováno v:
Sophia. 61:187-201
This paper addresses the relation between Luce Irigaray’s work and politics by asking what it means to read her work locally, in place. The philosophical work of Indigenous scholar, Mary Graham, on the law of obligation, serves to ground such a loc
Autor:
Roberts, Alasdair
Publikováno v:
Journal of Policy Analysis and Management, 2003 Oct 01. 22(4), 709-712.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3325986
Autor:
Hunter, Bruce
Publikováno v:
FreeFall; Spring2024, Vol. 34 Issue 1, p133-144, 12p
Publikováno v:
Journal of Philosophy in Schools, Vol 11, Iss 1, Pp 83-103 (2024)
Place-based education is founded on the idea that the student’s local community is one of their primary learning resources. Place-based education’s underlying educational principle is that students need to first have an experiential understanding
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/49f602de71ad4d6ca925371130ec1644