Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Mary Chase"'
Publikováno v:
Teaching and Supervision in Counseling, Vol 1, Iss 2, Pp 127-145 (2019)
The present study evaluates the impact of an evidence-based suicide intervention model and how pedagogical practices of counselor education programs may prepare counselors-in-training (CIT) to respond to clients who are considering suicide. Using con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/689a8918c40e4b34b4adf43a611647f5
Autor:
Mize, Mary Chase B.1 mmize@agnesscott.edu, Shaikh, Afroze N.2 afroze.shaikh@austin.utexas.edu
Publikováno v:
Adultspan Journal. Fall2024, Vol. 23 Issue 2, p1-11. 11p.
Autor:
Rajagopalan, Neeraj Raghuraman, Munawar, Tarek, Sheehan, Mary Chase, Fujimori, Masashi, Vista, William-Ray, Wimmer, Thomas, Gutta, Narendra Babu, Solomon, Stephen B., Srimathveeravalli, Govindarajan
Publikováno v:
In Bioelectrochemistry February 2024 155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mize, Mary Chase1 mmize@agnesscott.edu, Shannonhouse, Laura2, Minton, Casey Barrio3, Fullen, Matthew4, Shaikh, Afroze2, Westcott, Jordan3
Publikováno v:
Journal of Counseling & Development. Jul2024, Vol. 102 Issue 3, p292-301. 10p.
Publikováno v:
Adultspan Journal; Fall2024, Vol. 23 Issue 2, p1-12, 12p
Autor:
Shaikh, Afroze N., Westcott, Jordan B., Franck Love, Sebastian, Flynn, Lauren, Chang, Catherine Y., Mize, Mary Chase
Publikováno v:
Journal of College Student Mental Health; Jul-Sep2024, Vol. 38 Issue 3, p500-518, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Afroze N. Shaikh, Jordan B. Westcott, Sebastian Franck Love, Lauren Flynn, Catherine Y. Chang, Mary Chase Mize
Publikováno v:
Journal of College Student Psychotherapy. :1-19
Autor:
Mize, Mary Chase Breedlove1 mmize1@gsu.edu, Shannonhouse, Laura R.1, Fullen, Matthew C.2, Gilbride, Dennis1, Barrio Minton, Casey3
Publikováno v:
Educational Gerontology. Jun2022, Vol. 48 Issue 6, p273-284. 12p. 5 Charts.