Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Maruyama, Geoffrey"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilhelm, April K., Evans, Michael D., Xiong, Zong, Ortega, Luis, Vock, David M., Maruyama, Geoffrey, Allen, Michele L.
Publikováno v:
Prevention Science; Jul2024, Vol. 25 Issue 5, p724-733, 10p
Autor:
Maruyama, Geoffrey, Wang, Yu-Chi, Do, Tai, Schulzetenberg, Anthony, Jia, Hao, Hufnagle, Ashley, Weisen, Shelby
This research is an examination of the influence of the French-Raven power bases in persuasion appeals/attitude articulations in the U.S. using data from 2017 and today (2020). It focuses in particular on legitimate, expert, informational, and refere
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e5f1cf3f031f35dc2d11bc7afb0b990f
Autor:
Wang, Yu-Chi, Do, Tai, Weisen, Shelby, Hufnagle, Ashley, Maruyama, Geoffrey, wahyuni, Indah, Ovies-Bocanegra, Miguel
Since the beginning of 2020, there have been drastic changes to peoples' daily routines across the world. Within the United States, routines have been disrupted by not only the effects of the pandemic (COVID-19) but also in response to egregious raci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ca2e1f5d65757f5ba1d350b85f9d266b
Autor:
Hufnagle, Ashley, Weisen, Shelby, Do, Tai, Wang, Yu-Chi, Maruyama, Geoffrey, wahyuni, Indah, Ovies-Bocanegra, Miguel
The overall purpose of this survey is to assess college students’ perceptions of their self-efficacy, mattering, academic engagement, anomie, and thriving during the COVID-19 pandemic. We plan to also explore if and how students’ scores on these
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3026a66ff0f6391e2cafd363492ab675
Autor:
Ovies-Bocanegra, Miguel, wahyuni, Indah, Peczuh, Marisa, Do, Tai, Weisen, Shelby, Maruyama, Geoffrey
Assessing college readiness has increasingly been up for debate throughout higher education (Conley, 2011). In an effort to determine college readiness, higher education institutions have historically required prospective students to complete the Ame
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d83ca11be1ad561fd3f52d20763750de