Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Maruca, Susan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meir, Eli, Gardner, Stephanie, Abraham, Joel K, Maruca, Susan, Donkoh, Jasmine, Stoczynski, Lauren E
Publikováno v:
The Western Conference on Science Education
With an increasing emphasis on teaching the skills and processes of science in the undergraduate biology classroom, working with and interpreting data has become an important part of the curriculum. Visual representations are a key tool when examinin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::df7e059e4240f8ee5b8795692d8bb2e6
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/wed-july-12/2
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/wed-july-12/2
Autor:
Hall, Kimberly R., Maruca, Susan L.
Publikováno v:
Plant Ecology, 2001 Sep 01. 156(1), 105-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20051138
Additional file 1: Table S1. Significant changes between workbook and tutorial versions of the Darwinian Snails module as used in study 1. Table S2. Significant changes between initial revisions of tutorial version (used in study 1) and later revisio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::41a9631aae5ea5814b378d419202eb90
Autor:
Gardner, Stephanie M., Suazo-Flores, Elizabeth, Maruca, Susan, Abraham, Joel K., Karippadath, Anupriya, Meir, Eli
Publikováno v:
Journal of Science Education & Technology; Jun2021, Vol. 30 Issue 3, p431-446, 16p, 3 Diagrams, 5 Charts, 4 Graphs
Autor:
Maruca, Susan
This discussion contends that Sherman Alexie’s work assembles an intricately woven class system in which white society and Indians are situated. Within his system, characters (Indian and white) move in and out of class groups looking for the “aut
Autor:
Maruca, Susan L., Jacquez, Geoffrey M.
Publikováno v:
Journal of Geographical Systems. Apr2002, Vol. 4 Issue 1, p69. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Evolution: Education & Outreach; Sep2009, Vol. 2 Issue 3, p393-404, 12p