Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Martinez-Lincoln A"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
The current study aimed to investigate the extent to which familial history of reading and math difficulties have an impact on children’s academic outcomes within a 3-year longitudinal study, which evaluated their core reading and math skills after
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6110c9af88f4cafbdcbeff61b1a9f4a
Autor:
Martinez-Lincoln, Amanda1,2 (AUTHOR) Amanda.Martinez-Lincoln@Vanderbilt.Edu, Barnes, Marcia A.1 (AUTHOR), Clemens, Nathan H.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Dyslexia. Jul2021, Vol. 71 Issue 2, p322-345. 24p. 6 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cerebral Cortex.
The purpose of this study is to identify consistencies across functional neuroimaging studies regarding common and unique brain regions/networks for individuals with reading difficulties (RD) and math difficulties (MD) compared to typically developin
Autor:
Amanda Martinez-Lincoln, Anna-Maria Fall, Sarah R. Powell, Suzanne R. Forsyth, Sarah A. Benz, Marcia A. Barnes, Brenda Zaparolli, Rebecca Vinsonhaler, Xin Lin, Katherine A. Berry, Greg Roberts, Lynn S. Fuchs
Publikováno v:
Journal of Research on Educational Effectiveness. 15:52-77
We conducted a randomized control trial assessing the effects of two variants of word-problem intervention with third graders (n = 304) experiencing mathematics difficulty. Students were assigned t...
Publikováno v:
Annals of Dyslexia
Ann Dyslexia
Ann Dyslexia
Although many students benefit from evidence-based reading comprehension interventions, not all students will exhibit adequate response. Moderation analysis provides a statistical approach to examine for whom and under what conditions interventions a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.