Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Martina Kekule"'
Autor:
Eva Hejnová, Martina Kekule
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 9, Iss 2, Pp 102-116 (2018)
The paper is focused on observation of students’ problem solving strategies when solving concept cartoons tasks testing their understanding of the 1st and 2nd Newton’s law. Students’ solving process was recorded by an eye-tracker and, based on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6d296ce6cfd454a90dfecde7124eb48
Autor:
Martina Kekule, Jouni Viiri
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 9, Iss 2, Pp 117-130 (2018)
This study sought to assess the representational format of task options in the representational variant of the force concept Inventory (R-FCI) test, namely its impact on students’ problem-solving approaches. This was done with the help of eye-track
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bae4fb3386a640e39648565e514b9269
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 29, Iss 4, Pp 424–465-424–465 (2020)
As previous studies have shown, the eye-tracking method is useful for monitoring cognitive processes. In this study, we focus on the benefits of analysing high school students’ problem-solving processes when completing a multiple-choice test. Speci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0cde8d85c8b40f3b89d55e2ee69f419
Autor:
Martina Kekule
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 5, Iss 2, Pp 40-57 (2014)
Přehledový článek uvádí výsledky mezinárodních studií zaměřených na analýzu zejména témat ve výzkumu přírodovědného vzdělávání. Výsledky byly získány na základě analýz článků publikovaných ve vybraných mezinárodn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a38adcdafbcd4463bb4986ce2e388b08
Autor:
Martina Kekule
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 5, Iss 2, Pp 58-73 (2014)
Rešeršní článek představuje metodu oční kamery a její využití ve výzkumech ve fyzikálním vzdělávání. Oční kamera se poměrně často využívá ve výzkumu marketingu, medicíně, výzkumu čtení, vzdělávání sportovců apod.;
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5605eb0dce8c4c898b7daa6a283b29e5
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 8, Iss 0 (2017)
The paper is based on collecting evidence of the Establish project impact on students. For the purpose two questionnaires based on the existing tools have been used. Questionnaire 1 is a part of Intrinsic Motivation Inventory (IMI) based on the Self-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16b2eab65f37494f969fdda07e0dc5f1
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 5, Iss 1, Pp 60-73 (2014)
Tento článek se věnuje problematice výuky chemie léčiv na střední škole. Diskutuje výsledky šetření, které proběhlo v letech 2011/2013. Do šetření se tehdy zapojilo celkem 25 gymnázií z celé České republiky. Výsledný vzorek
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52e4e5929cd540ad9c5a0c54e823812b
Publikováno v:
Pedagogická orientace. 29:424-465
Metoda oční kamery se v rámci různých studií ukázala jako vhodnou pro studování kognitivních procesů žáků. V článku se zaměříme na výhody použití metody sledováním žáků středních škol při řešení testu s otázkami s v
Autor:
Martina Kekule, Marie Smolej
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings.
Autor:
Martina Kekule, Eva Hejnová
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 9, Iss 2, Pp 102-116 (2018)
Clanek se zaměřuje na kvalitativni posouzeni postupů žaků řesicich ulohy zaměřene na porozuměni 1. a 2. Newtonovu pohybovemu zakonu, ktere byly zadavany formou tzv. concept cartoons. Řeseni žaků bylo nahravano ocni kamerou a na zakladě o