Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Martin Hb"'
Publikováno v:
Nanotechnology, Science and Applications, Vol Volume 14, Pp 101-111 (2021)
Eman R Darwish,1– 4 Haitham Kalil,1,2,5 Wafa Alqahtani,1,2 Sayed MN Moalla,4 Nasser M Hosny,4 Alaa S Amin,6 Heidi B Martin,3 Mekki Bayachou1,2 1Department of Chemistry, Cleveland State University, Cleveland, OH, USA; 2Lerner Research Institute, Cle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/742bf2415177484ca724dc52216ac7cd
Publikováno v:
Unnes Journal of Biology Education, Vol 7, Iss 2, Pp 174-180 (2018)
Ecosystem is considered as a notional topic due to lack of material visualization. An effective learning media is needed to help student in learning ecosystem. There are some factors that make some schools are unable to conduct an outdoor learning, t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a1f7a9753c8412b94044c5325e1243d
Publikováno v:
Unnes Journal of Biology Education, Vol 7, Iss 3, Pp 282-289 (2018)
This research aims at finding out the effectiveness of guided-inquiry learning model with Natural Environmment Exploration (JAS) approach on students’ learning result of environmental pollution material. This recent study was conducted in MAN 1 Pat
Publikováno v:
Unnes Journal of Biology Education, Vol 7, Iss 2, Pp 174-180 (2018)
Ecosystem is considered as a notional topic due to lack of material visualization. An effective learning media is needed to help student in learning ecosystem. There are some factors that make some schools are unable to conduct an outdoor learning, t
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1567:022066
This study aims to analyze the student literacy of students of Biology Education Department FMIPA Universitas Negeri Semarang in because of the implementation of blended learning base on STEM in Ecosystem material. This research method was quantitati
Publikováno v:
Journal of Trauma & Treatment.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.